Hvilke saker skal til driftsteamet?
Driftsteamets jobb er å drifte gården vår og våre fellesinstallasjoner. Alle henvendelser som handler om «byggets ve og vel» skal til driftsteamet. For mindre oppdrag trenger du ikke gå via styret. På større oppdrag bør styret legges på kopi.
Enkle behov og feilmeldinger
Eksempler: «Det er høy vannstand i søppelhuset». «Det trenger å byttes lysrør i gangen i første etasje».
Kontakt driftsteamet direkte på hei@smekk.as, eller telefon (8-16) 400 08 017
Større feil eller behov for eksterne firma, samt bestilling av nøkler
Eksempler: «Det er feil på min ventilasjon. «Garasjeporten er ute av drift».
Kontakt driftsteamet direkte på hei@smekk.as, eller telefon (8-16) 400 08 017. Sender du mail, legg styret.alnagata@gmail.com på kopi.
Bestilling av nøkkelbrikker og systemnøkler (kun hvis du har det originale nøkkelsystemet, eller om du trenger nøkkelbrikke til fellesvaskeriet / inngangsdører):
Send mail til hei@smekk.as med følgende:
Boligselskap: Borettslaget Den Norske Skofabrik
Andelseier: Kari og Ola Nordmann
Andelsnummer: xxx
Antall brikker
Telefonnr
Obs! Merk at andelsnummeret finner du på faktura for felleskostnader eller skattemeldingen din (Altinn) og er et tall mellom 1 og 143.
Bestillinger av andre tjenester fra driftsteamet
Driftsteamet kan utføre en rekke oppgaver som redningsarbeid for deg som andelseier, som faktureres deg direkte. For mer informasjon om hva Smekk AS kan hjelpe deg med, se www.smekk.as.
Hvilke henvendelser skal til styret?
Henvendelser som ikke har med drift av bygget å gjøre, som for eksempel utleie, oppussing, økonomi, naboklager, generalforsamlingsforslag eller dyrehold skal til styret. Disse skal sendes til styret.alnagata@gmail.com
Med vennlig hilsen
Styret i Borettslaget Den Norske Skofabrik